måndag 20 januari 2014

2nd

3 å ett halvt års studier är slut, och jag är i verkligheten igen. Allt detta jobbande (dvs 1 dag) får mig att reflektera mycket över alternativa försörjningssätt och i bakhuvvet finns ett ständigt ifrågasättande av det här djävla skitpengasystemet. Vilket iochförsig är positivt. Det är ungefär det som händer, och jag fryser skitmycket. Livet leker.

Först ut för idag är en emma inspirerad askkopp jag gjorde när jag läste bild ett tag på högskolan, det var typ bland det bästa jag gjort.




Jag å emma snubblade över en fotoutställning för några månader sen, där hade de inte bara foton på foster i glasburkar. Utan även några riktiga exemplar, min totala fascination visste inga gränser och jag är numera besatt. Tanken är väll att försöka rita av dem också någon gång, erkänn att du längtar lite. 












Tills dess underhåller jag mig med sånt här.
(gärna när jag bestämmer mig för att avvika från efterfesten för att få en stund för mig själv. Därav kladd, klet å en å annan rövinsfläck)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar