söndag 19 januari 2014

1st

asså, tanken är att denna bloggen kommer funka som någon slags portfolio variant för mig, som jag i min allra fullaste lathet kan använda när jag rycker upp mig och söker in till nån sån där fräsig skola jag vill gå på. Jag tänkte lägga upp prylar jag gör, ritar (mina högst tveklösa verk dvs) och bilder jag inspireras av. Ibland fina grejer mina polare gör också. Haru tur så kanske det blir lite inblickar i min verklighet också. Nu tänkte jag damma av rödvinsglaset från igår och bjuda på en liten räv jag gjorde i skolan för ett tag sen. Den är ristad i sånt där fräsigt svart tjockt papper, som blir vitt när man ristar på det med en "nålpenna" (dvs jag har ingen aning om vad det heter). puss å kram ses på stan p.s förra inlägget var bara en test egentligen, men bilden är så briljant att det blir kvar ändå d.s




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar